tirsdag 25. mai 2010

Tirsdag....




Idag har jeg vært på jakt etter noen sko som jeg gjerne skulle hatt til Lørdag :) Da er det bryllup til mine gode venner Lotte og Henrik! Gleder meg masse!




Så vasket og ordnet litt her hjemme, og koset meg med barna ute i parken:) Prinsessa vår har jammen mei blitt stor nå. nå har hun ofte besøk hjemme av venninner og leker og ordner heledagen!:)


Glad for at hun finner gode venniner her hjemme.




Mens lillegutt henger fremdeles i buksebeina mine hehe... han har ikke tenk og gå ennå nei! ille farlig og slippe taket...hihi.


Elsker mine to små SÅ høyt!!! Dagene er så mye lysere med dem rundt meg. de lyser opp dagen og får enn til og smile<3




Men nå er det natti natt på meg, før jobb i morgen:) ha en fin kveld /natt alle sammen




klem

1 kommentar:

  1. He he:) du er ikke alene om barn som henger i buksene!!!Ja barna dem vokser så utrolig fort!!å den utviklingen du ser,er så ille spennende.....Ha en super dag på jobben...klemmer og susser fra meg

    SvarSlett