onsdag 5. mai 2010

Noen ord tilbake til en som betyr MYE for meg!


Først må jeg få si TUSEN TAKK! for de fine ordene du skrev om meg søss.


Jeg er utrolig glad i min store søster! Helt fra vi var små har det alltid vært oss 2. Vi har vært igjennom mye sammen og delt mange minner!

Jeg er så glad for at jeg har en store søster som jeg har SÅ mye kontakt med og kan snakke med om alt!!

Livet hadde ikke vært det samme uten henne. Jeg er både stolt av henne, og tanta barna mine.

Hun har en egen plass i hjertet mitt. og det har hun for alltid.


Glad i deg super store søster.... livet uten deg ville ikke blitt det samme....

1 kommentar:

  1. Snufs snufs!!!Skulle jo bare ta en titt innom bloggen din..her sitter jeg og griner:) tusen takk for alle fine ord!!!er utrolig glad i deg søss <3 klemmer og sussere fra meg!!

    SvarSlett