torsdag 8. april 2010

Snart helg


Kjenner det er uvant med og ha fri i så mange dager. Men litt godt oxo etter mye jobb uker før;)

Idag er jeg og elieas hjemme og koser oss med frukt og en kopp te:)
Så er det og hente Emelie kl 12.00 og farte videre:)
Til helgen blir det bursdagsfeiring hos Robbin:D det gleder vi oss masse til!!
Og treffe gode venner!

Titter og titter på hus om dagen også.. håper på og finne ett som faller i smak før ferien, men det får vi nå se på.... har litt igjen og gjøre her hjemme før vi kan vinke adjø til dette.(noe jeg gleder meg veldig til)

Ha en fin dag alle sammen

klem

3 kommentarer:

  1. Så deilig med fridager, det er vel fortjent etter mye jobbing :)
    Så spennende med uskikking! Vi ser på hus hele tiden vi også, både på finn og kjører rundt og ser på de som er til salgs, selv om vi ikke skal flytte før jeg er ferdig på skolen. Er bare deilig å se når man veit det skal skje en eller annen gang.
    Lykke til ihvertfall, håper dere finner et dere vil ha!
    Herlig bilde av gullgutten <3

    SvarSlett
  2. Hei snuppelura !! :)

    Jeg ser på hus jeg også!!!! Til dere :) he he . Håper nemlig på å finne ett perfekt ett i nærheten her !! :) Det hadde vært supert!!!

    Ses på lørdag! :)

    SvarSlett
  3. Åhh, så spennende med hustitting! Håper dere finner noe fort, snuppa! Gleder meg skikkelig til du kommer i kveld:)
    glad i deg:)

    SvarSlett