mandag 12. april 2010

Male male male og male....


Idag har jeg malt kjøkkenet og det begynner og bli bra:) Går litt i baner her, så tatt litt tid. men men i dag fikk veggen seg ett strøk vaffal;)

Ryddet ute idag også:) deilig og få gjort litt ute før mai:) Så etter litt raking og feiing ,ble det en tur på øra med treverke og div.
Så føler jeg faktisk har fått gjort litt i dag. Snart skal jeg hente mine 2 skatter i barnehagen:D Så er det bursdags feiring til lille bror<3

Ønsker alle en fin dag<3 klem

3 kommentarer:

  1. min flinke, vakre venn<3 glad i deg:)

    SvarSlett
  2. Frøken malermester!!!he he he..så flink du!!Skjønner ikke at du tørr å kjøre på øra jeg!!!guri!!kjempe flinke søstra mi:) love you

    suss og klemmer

    SvarSlett
  3. WOW, spennende!!! Gleder meg til å se ferdig resultat!! :-D
    Det er en liten ting til deg på bloggen min vennen, keep up the good work! <3

    SvarSlett