tirsdag 14. desember 2010

Imorgen .....

Skal det endelig skje!!! hehe ..(høres kanskje litt overdramatisk ut).Men imorgen er det overtagelse av huset vi har kjøpt! Og jeg kan nesten ikke vente! Gleder meg SÅ ille til og sette i gang med oppussing og div i huset:)
Huset vi aldri trodde vi fikk.... som nå er vårt!
Lite kost hus med mye kjærlighet, og varme!







Trenger ikke større hus vi! akkurat slik hus jeg ønsket meg! lite, men med stor hage:)
Gleder meg og kunne ha med barna ut i VÅR hage.Lage snømann, snøhule og på sommeren kose oss i solen med bassenget, å trampolinen i nærheten!





Luftet litt gledes tanker fra meg til dere.... Ønsker alle en god kveld! Nå er det ut og gå tur med hunden Theo:)


2 kommentarer:

  1. Gratulerer:) ser utrolig koselig ut der.

    SvarSlett
  2. Hei vennen! det ser jo bare så utrolig koselig ut!! gratulerer så mye igjen med nytt hus!! du må glede deg skikkelig til å pynte å feire jul i det nye hjemmet!! håper vi får komme se når dere har kommet dere "til rette"
    Må være så deilig å endelig ha funnet plassen dere vil være på!!
    kos dere masse i jula:)

    klem fra oss <3

    SvarSlett